Nuffnang--Click Me

Bhoonda Breastfeeding Journey

Bhoonda Breastfeeding Journey

Welcome

--PLEASE READ TERMS & CONDITIONS BEFORE BUYING-- CLICK HERE

Saturday, April 9, 2011

FanPhoto--SHAZZ ZULKEFLEY--Happy Baby is A Happy Mommy

tq shazz for sharing your thought 
and picture of you wearing bhoonda,
comel sgt raisya kat pic dia jenguk dari 
peek a boo window tu!!
gerammmmm sangattt..
10x tengok pun rasa nak tengok lg..

lets preview what shazz has wrote on her blog:



 i was bf-ing Raisya in public at BP Mall. 
comel kan nursing cover tuh? 
u can get it from Bhoonda.  




Raisya Adriana
Beautiful Baby--Beautiful Name
(hugs hugsssss)




tq very much shazz,
nnti kita sambung berbbm yek,
xoxoxoxoxoxoxo

1 comment:

misha.w said...

ohh..tq tq.. tak sangke ade entry pasal ni. :P tq sis! :)

Post a Comment

bhoonda.blogspot.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Kami di Bhoonda mengalu-alukan sebarang komen dan cadangan daripada anda. Segala isian yang dikongsi di bhoonda.blogspot dengan suka cita bole dikongsi bersama, dengan harapan segala pengetahuan dan ilmu boleh kita sama-kongsi kongsi dan bertukar kembali idea juga pengalaman.


Diharap juga segala kekurangan kami, dapat anda perbaiki untuk kebaikan bersama. Kami juga baru dalam bidang ini, juga dalam penyusuan susu ibu, kebarangkalian untuk kami melakukan kesilapan adalah tinggi, oleh sebab itu, jutaan maaf kami dahulukan.


Namun adalah dilarang keras segala gambar-gambar daripada bhoonda.blogspot untuk di‘copycat’, menyiar, meniru, di’eksploitasi kepada sebarang bentuk lain. Kami juga tidak akan ragu-ragu untuk mengambil tindakan di atas segala perbuatan di atas. Walaubagaimanapun adalah dibawah budi bicara kami untuk memberi keizinan kepada anda--menjadikan rujukan kepada blog ini, dengan syarat setiap perlakuan berkenaan diberikan rujukan semula kepada bhoonda.blogspot.


Sebarang tindakan yang mengaibkan kepada bhoonda.blogspot, menghantar komen-komen berbaur fitnat atau memalukan, serta menyalahlaku sebarang gambar, maklumat, atau melakukan sebarang gangguan, kami tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan menurut undang-undang siber di bawah akta komunikasi dan multimedia.


Jutaan terima kasih & kasih sayang daripada kami di bhoonda..