Nuffnang--Click Me

Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Bhoonda Breastfeeding Journey

Bhoonda Breastfeeding Journey

Welcome

--PLEASE READ TERMS & CONDITIONS BEFORE BUYING-- CLICK HERE

Monday, December 15, 2014

bhoonda on METRO AHAD--16 January 2011

BHOONDA on Metro Ahad, 16 January 2011

picture worth a thousand words


a million thanx to miss HidayatulAkmal Ahmad
of NSTP


this is a sticky post,
for new post, please scroll down,
xoxoxoxoxoxoxoxo

No comments:

Post a Comment

bhoonda.blogspot.com

Assalamualaikum & Salam Sejahtera,


Kami di Bhoonda mengalu-alukan sebarang komen dan cadangan daripada anda. Segala isian yang dikongsi di bhoonda.blogspot dengan suka cita bole dikongsi bersama, dengan harapan segala pengetahuan dan ilmu boleh kita sama-kongsi kongsi dan bertukar kembali idea juga pengalaman.


Diharap juga segala kekurangan kami, dapat anda perbaiki untuk kebaikan bersama. Kami juga baru dalam bidang ini, juga dalam penyusuan susu ibu, kebarangkalian untuk kami melakukan kesilapan adalah tinggi, oleh sebab itu, jutaan maaf kami dahulukan.


Namun adalah dilarang keras segala gambar-gambar daripada bhoonda.blogspot untuk di‘copycat’, menyiar, meniru, di’eksploitasi kepada sebarang bentuk lain. Kami juga tidak akan ragu-ragu untuk mengambil tindakan di atas segala perbuatan di atas. Walaubagaimanapun adalah dibawah budi bicara kami untuk memberi keizinan kepada anda--menjadikan rujukan kepada blog ini, dengan syarat setiap perlakuan berkenaan diberikan rujukan semula kepada bhoonda.blogspot.


Sebarang tindakan yang mengaibkan kepada bhoonda.blogspot, menghantar komen-komen berbaur fitnat atau memalukan, serta menyalahlaku sebarang gambar, maklumat, atau melakukan sebarang gangguan, kami tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan menurut undang-undang siber di bawah akta komunikasi dan multimedia.


Jutaan terima kasih & kasih sayang daripada kami di bhoonda..